Понеділок, 23.09.2019, 02:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » 2019 » Квітень » 8 » СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ  вчителів біології, хімії, природознавства, екології
11:46
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ  вчителів біології, хімії, природознавства, екології

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

 вчителів біології, хімії, природознавства, екології

     Метою та завданнями  семінару-практикуму для вчителів біології, хімії, природознавства з теми: «Формування педагогічної творчості та майстерності педагога», що відбувся 02.04.2019 року відбувся семінар-практикум для вчителів були: мотивація діяльності педагогів з розвитку та реалізації творчих можливостей в навчально-виховному процесі, сприяння самопізнанню особливостей професійної спрямованості; характеристика  умов їхнього професійного зростання; визначення методів роботи, що впливають на підвищення творчого потенціалу вчителів та умов для реалізації творчих можливостей, розвиток вміння застосовувати теоретичні знання в конкретній практичній професійній діяльності, підвищення  рівня методичної і фахової майстерності вчителя та практичний обмін педагогічним досвідом.

     Виступ-презентація методиста районного методичного кабінету  управління освіти, молоді та спорту  Федорової М.І.; використання елементів тренінгової технології; виконання вправ інтерактивної методики: «Аналіз запропонованих висловів», «Схеми (діаграми) «Фішбоун», ментальні картки, діагностику, «Запитання колезі», «Синтез думок» «Кути», вправу «Інтерв’ювання», метод «Метаплан»; майстер-класи з обміну досвідом: «То який він – урок з розвитку критичного мислення?» (Стрибулевич Т.В., Висоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Висоцької сільської ради), «Розвиток креативності учасників навчально-виховного процесу через інноватику змісту освіти» (Жакун Л.М., Дубровицький навчально-виховний комплекс «Ліцей-школа» Дубровицької районної ради), «Формування ключових компетентностей учнів на уроках біології» (Бруяка Т.В.  Заслуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа  І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради), «Методична скарбничка дивовижної генетики» (Кузьмич О.М., Великоозерянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради», «Використання  ментальних карт   на уроках біології» ( Крижик П.А., Будимлянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа  І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Миляцької сільської ради),  «Домашній хімічний експеримент» (Яковець Н.В., Великоозерянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради», «Вивчаємо хімію» (Чмуневич Н.М., Бережківська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів Дубровицької районної ради) дали змогу реалізувати задані мету та завдання семінару-практикуму.

     Тому висновок: бути педагог нового типу - корегувати власну професійну діяльність щодо співвідношення соціальних вимог; активно використовувати інноваційні педагогічні технології, ефективні форми та методи роботи з метою  підвищення творчого потенціалу учнів, активно займатися самоосвітньою діяльністю, поширенням педагогічного досвіду, розробкою методичних посібників, авторських програм тощо; презентувати педагогічні досягнення на сторінках фахових журналів, предметних сайтів; залучатися до педагогічних ярмарок, фестивалів, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок; розробити  план  з особистого розвитку творчого потенціалу та педагогічної майстерності й  включити його в план самоосвітньої діяльності.

 
 

Переглядів: 99 | Додав: romachkin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz