Вівторок, 23.10.2018, 17:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » 2018 » Січень » 24 » Районне МО практичних психологів та соціальних педагогів
12:30
Районне МО практичних психологів та соціальних педагогів

Психологічний супровід навчання дітей з особливими  освітніми

потребами в закладах освіти

    23 січня 2018 року відповідно до плану роботи КУ «Дубровицький РМК» на базі Дубровицького ЦПО пройшло засідання районного методичного об’єднання практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти з теми «Психологічний супровід навчання дітей з особливими  освітніми потребами в закладах освіти».

Інклюзивна освіта - це система освітніх послуг,  яка ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти. Інклюзивне навчання з кожним роком стає все актуальнішим в Україні. Насамперед, це пов'язано з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. Дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей у країні. Окрім зростання кількості дітей з обмеженими можливостями, наголошується тенденція якісної зміни структури порушень, відмічається їх комплексний характер у кожної окремої дитини.

     Упродовж методичного заходу було розглянуто актуальні питання: визначення поняття «інклюзивна освіта», ознайомлення з нормативно-правовими документами, що регламентують впровадження інклюзивної   освіти в Україні (Катрук О.С., методист РМК); особливості психолого-соціального супроводу  дітей  з  особливими  освітніми потребами  у ЗЗСО (Удодік Н.В., практичний психолог Берестівського НВК). Про методи роботи з дітьми з особливими потребами поділилася досвідом практичний психолог Бруяка Л.М. (Колківський НВК). Про дослідження пізнавальних процесів дітей, які перебувають на інклюзивній формі навчання розповіла Твердун Т.М., практичний психолог Дубровицької ЗОШ №2. Особливу увагу присутні звернули на індивідуальну програму розвитку, яка  забезпечує індивідуалізацію навчання, визначає конкретні навчальні стратегії та підходи.

     Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич запевнила, що "інтернати для дітей з особливими потребами не будуть скасовані, поки інклюзія не стане якісною та доступною". Маємо зрозуміти, що якість та доступність  інклюзивного навчання у закладах освіти району залежить у першу чергу від нас самих.

Методист Дубровицького РМК                  О. Катрук

 

Переглядів: 90 | Додав: romachkin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz