Вівторок, 21.11.2017, 04:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » 2016 » Березень » 3 » Семінар з хімії
15:02
Семінар з хімії

Семінар-практикум учителів хімії, природознавства

Якщо очевидно, що цілей не можна досягнути, не коректуйте цілі, коректуйте дії.

Конфуцій

      25 лютого 2016 року на базі КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» відбувся семінар-практикум учителів хімії, природознавства з теми «Мотивація пізнавальної діяльності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу».

   Метою заходу було акцентувати увагу учителів на актуалізацію проблеми підвищення ефективності сучасного уроку через створення мотиваційних моментів учнів; колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу завдяки формуванню позитивних відношень до навчання та  створення в учнів позитивних мотивів навчання; розробка  методичних рекомендацій щодо впровадження їх у практику,  оскільки «Заповітне бажання батьків – щоб їх діти, не боячись труднощів, вчилися із захопленням!»

      Допомогли розкрити методичні, теоретичні, практичні поради щодо мотивації пізнавальної діяльності учнів як умови підвищення ефективності навчально-виховного процесу на уроках запропоновані учасникам заходу вправи інтерактивної методики:

- «Проблемна ситуація» «Дитина втратила інтерес до навчання, якщо…»;

- «Асоціативний ряд»,  «Відкрите обговорення» «Активізація навчальної діяльності учнів на уроках хімії»;

- міні-лекції з презентацією  «Психологічний супровід формування в учнів мотивації до навчання», «Мотивація пізнавальної діяльності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу»;

- міні-проекти «Як мотивувати дитину до навчання. Середня школа», «Як мотивувати дитину до навчання. Старші класи».    

      Змістовним, актуальним був виступ-презентація з досвіду роботи учителя Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вечорко Марії Артемівни «Реалізація мотиваційного компоненту уроку природознавства»: «Одним з найважливіших шляхів формування позитивних відношень до навчання є створення у учнів позитивних мотивів навчання. Мотивація навчання - це найважливіший компонент кожного уроку природознавства. Мотивація виконує декілька функцій: збуджує поведінку дитини, направляє й організує урок, придає йому особисту значимість».

         «Через мотиваційні моменти на уроці учитель має унікальні можливості впливати на становлення багатьох якостей особистості учня, зокрема:  Інтерес і сенс вчитися з відчуттям задоволення від того, чим він займається, і розумінням, для чого він це робить; уміння ставити цілі і досягати їх, тобто планувати, концентруватися, контролювати свої дії; віру в себе, розуміння, що успіх залежить від нього самого» - свої переконання висловив Колода Дмитро Миколайович, учитель хімії цієї ж школи, який презентував свій відео урок «Хімічні властивості спиртів».

         В ході семінару-практикуму було проведене заняття майстер-класу «Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії засобами інтерактивних технологій» (Петрушко В.М.., учитель Селецького НВК, учасник обласного етапу конкурсу «Учитель року - 2015» в номінації «Хімія», переможець районного етапу конкурсу «Учитель року - 2015» в номінації «Хімія»., спрямоване на удосконалення фахового рівня учителів хімії та вивчення інтерактивної технологій, яка заснована на творчій співпраці вчителя та учня й орієнтована на розвиток в учнів аналітичного підходу до будь- якого матеріалу.

      «Вільний мікрофон» надав можливість  учасникам  семінару поділилися враженнями від прослуханого та побаченого, виробити методичні рекомендації по реалізації окресленої  проблеми.

                                                                                                                   Методист РМК          М.І. Федорова

 

 

 

Переглядів: 282 | Додав: romachkin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz