Неділя, 20.08.2017, 02:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Виховна робота

Обласний  семінар керівників районних (міських) методоб’єднань заступників директорів із виховної роботи
(За матеріалами Дубровицького району)

      Інтеграція гендерного підходу в освітньо-виховний простір сучасної загальноосвітньої школи є одним із індикаторів гендерної збалансованості України як розвиненої держави, що стоїть перед європейським вибором. Це, в свою чергу, потребує цілеспрямованого впровадження гендерного підходу як нового способу пізнання та розуміння реалій сучасності у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи і, на цій основі, вдосконалення виховного процесу, наповнення його змістом, який сприятиме формуванню сучасного світогляду учнів ... Продовження тут...


Семінар практикум педагогів-організаторів

    Школа – це унікальна система, особливий світ, де рух не припиняється ні на хвилину, адже його складовими часточками є діти, учнівська молодь і педагоги. А для того, щоб цей рух був плідним для кожного його учасника, необхідна злагоджена робота щодо організації навчально-виховного процесу. Особлива роль у ньому належить педагогу-організатору, від якого вимагається все більш високий рівень професіоналізму в роботі з дітьми, вміння організовувати спілкування.

 Продовження тут...


Семінар-практикум керівників шкільних музеїв


…музей – розмова поколінь.
Іван Козловський 

    Шкільні музеї – позитивний приклад патріотичного виховання учнівської молоді, справжні осередки освіти і виховання, які сприяють формуванню у молодого покоління національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу. Вивчення історичного минулого свого народу допомагає учнівській молоді стати справжніми патріотами Батьківщини, пізнати її глибинну минувшину.
      26 жовтня 2016 року на базі КУ «Дубровицький районний методичний кабінет»  відбувся районний семінар-практикум керівників шкільних музеїв з теми «Планування та організація діяльності шкільного музею, основні його завдання  щодо формування ціннісних орієнтацій в учнів в умовах реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді». В роботі семінару взяли участь керівники шкільних музеїв, музейних кімнат навчальних закладів району.

  Продовження тут...


Семінар-практикум заступників директорів з виховної роботи

    24 жовтня 2016 року у приміщенні КУ «Дубровицький РМК» відбулося засідання районного семінару - практикуму заступників директорів з виховної роботи з теми «Формування активної життєвої позиції школярів через громадську організацію Пласт. Створення пластових центрів».У ході якого учасниками  семінару   було розглянуто ряд теоретичних питань  таких як:
- перспективи розвитку пластових організацій  у навчальних закладах району

Продовження тут...


Методичний кейс заступника з виховної роботи 2016-2017 н.р.


Школа адаптації молодого-педагога організатора в дії

Дитина - це дзеркало морального життя батьків
Розум не має ціни, а виховання кордонів
Всередині нас криються потенційні творчі можливості, 
й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
.

Мартін Лютер Кінг

    Професія педагога вимагає всебічних знань, безмежної духовної щедрості та мудрої любові до дітей.
    11 листопада 2015 року на базі КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» відбулося засідання школи молодого педагога - організатора з теми «Реалізація Концепції національно - патріотичного виховання в роботі педагога - організатора». Семінар відкрила методист районного методичного кабінету В.І. Кот, яка закцентувала увагу на актуальності проблеми. Про інноваційні форми і методи роботи педагога – організатора щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання та формування ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави розповіла керівник школи молодого педагога організатора Сергеєва О.Д., педагог-організатор Бережківської ЗОШ.

   Продовження тут...


Методичний кейс виховника

- Лист МОН України від 22.05.2015 № 1/9-255 "Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю";
- Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах;
- Заходи щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
- Указ Президента України №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді»;
- Лист МОН України від 22.05.2015 №1/9-253 "Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів";
- Методичні рекомендації щодо основ діяльності музеїв дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів у 2015-2016 навчальному році (Наталія МІНАКОВА, методист кабінету виховної роботи, позашкільної роботи, захисту прав дитини, дисциплін художньо-естетичного циклу та фізичного виховання Рівненського ОІППО);
- Наказ МОН України № 641 від 16 червня 2015 року "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах";
- Наказ МОН України №768 від 16 липня 2015 року "Про національно-патріотичне виховання в системі освіти".


- Наказ МОН України від 22.10.2014 року №1195 "Про затвердження положень про музеї при дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки України";
- Уніфікований паспорт музею; Рекомендації до порядку заповнення уніфікованого паспорта музею; Акт обстеження музею.


​Шкільне самоврядування як уособлення демократичної атмосфери у навчальному закладі

   24 квітня 2015 року в центрі позашкільної освіти відбувся районний семінар-практикум педагогів-організаторів. У роботі семінару взяли участь 28 педагогів-організаторів району, були розглянуті питання активізації роботи шкільних органів учнівського самоврядування навчальних закладів району та участі у масових заходах для шкільних лідерів. Засідання розпочалося з віртуального вітання гостинного директора Бережківської школи Скумін Мирослави Матвіївни. Під час презентації учасники семінару мали змогу поринути в шкільні будні та свята, заочно познайомитися з маленькими «жителями» школи – учнями та мудрими наставниками  вчителями. 

   Продовження тут...


Співпраця педагога-організатора з психолого-соціальною службою школи

«Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна, 
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева, 
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину».

   27 березня 2015 року на базі Дубровицького центру позашкільної освіти  відбулася творча група педагогів-організаторів з теми «Інновації у роботі педагога-організатора». Вся діяльність творчої групи спрямована на підвищення професійного рівня педагогів-організаторів, професійної майстерності, комплексу якостей особистості, що забезпечують високий рівень самоорганізації професійної діяльності та її результатів.

   Творча група  була присвячена актуальній проблемі професійної взаємодії учасників навчально-виховного процесу, а саме: практичного психолога та соціального педагога, педагога-організатора, учнів школи та їх батьків. Адже у всіх спільна мета – дитина, її навчання та розвиток, збереження та захист психічного здоров'я і соціального благополуччя. Засідання творчої групи педагогів-організаторів проводилося у формі круглого столу. В презентації «Сучасні «важкі» діти хто вони?» чітко висвітлено всі складові спільних дій педагога-організатора з психолого-соціальною службою школи. 

   Як налагодити співпрацю педагога-організатора з психолого-соціальною службою школи поділилися своїм досвідом педагоги-організатори Висоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів І.В.Макаревич та Р.В. Драка Дубровицького навчально-виховного комплексі «Ліцей - школа». Отже, взаємодію психолога, соціального педагога і педагога-організатора слід розглядати як спільну професійну діяльність, зумовлену особистісними потребами і мотивами та спрямовану на досягнення гармонійного розвитку особистості школярів. 

- Пам'ятка для вчителя по виченню підлітка


Семінар-практикум керівників шкільних музеїв


   24 жовтня 2014 року на базі Трипутнянського НВК відбувся семінар - практикум керівників шкільних музеїв з  теми «Основні форми організації та діяльності шкільного музею».
   Присутні ознайомилися з методикою та основними аспектами організації роботи музею при навчально-виховних закладах. Керівник краєзнавчої музейної кімнати Подик Олександр Миколайович поділився досвідом роботи з коллегами. В ході практичної частини засідання учасникам семінару проведено екскурсію краєзнавчою музейною кімнатою Трипутнянського НВК.

   

 

Матеріали для завантаження:

- Фондова робота;

- Методичні рекомендації організаторам музейної справи в закладах освіти;

- Форми роботи в музеї.


Школа адаптації молодого педагога-організатора в дії

 9 вересня 2014 року на базі районного методичного кабінету відбулося районне засідання школи адаптації молодого педагога-організатора з теми «Проведення діагностики професійної компетентності педагогічних працівників та рівня їх методичної підготовки. Ознайомлення з особливостями ведення шкільної документації.». На зустріч були запрошені педагоги-організатори загальноосвітніх закладів, стаж роботи яких на займаній посаді – до 3 років.

     Ритм, у якому живе сучасний педагог, навряд чи можна назвати спокійним та розміреним. Професія педагога потребує мобільності: доводиться змінювати свій час через  термінові справи, які постійно виникають. Особиста неорганізованість, невміння довести справу до кінця, рідке делегування повноважень, незаплановані телефонні дзвінки та зустрічі, стресові ситуації призводять до «професійного вигорання».
     Сьогодні перед шкільним педагогом-організатором постають складні та відповідальні завдання. Тому виникає питання, чи готовий він до їх виконання?

 

    Продовження тут...


 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz