Неділя, 20.08.2017, 02:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Суспільні предмети


2016-2017 навчальний рік


Методичний кейс учителя предметів суспільно-гуманітарного спрямування

- Концепція національно-патріотичного виховання від 16.06.2015;

 - МОНУ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗНЗ у 2016-2017 н.р

Всесвітня історія. Профільний рівень. 10-11 кл. Чинна у 2016-2017

- Всесвітня історія. Стандарт, академ. 10-11 кл. Чинна у 2016-2017

- Історія України. 10-11 кл. Профільний р. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Історія України. 10-11 кл. Стандарт, академічний. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Історія. Програма 8 клас. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Історія. Програма для поглибленого вивчення 8 клас. На 2016-2017 н. р.

- МР МОНУ з суспільних пр. на 2016-2017 н. р. 

- Навчальна програма. Правознавство (практ. курс) 9 кл. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Навчальні програми МОНУ з історії. 5, 6, 7, 9 класи. Дійсні у 2016-2017 н. р.

- Перелік програм і підручників - основна і старша школа - історія 2016-2017

- Перелік програм і підручників - основна і старша школа - право 2016-2017

- Перелік програм і підручників - основна і старша школа - суспільствознавство 2016-2017

- Право. 10 клас. Стандарт, академ. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Право. Профільний рівень. 10-11 кл. Чинна у 2016-2017 н. р.

- Програма з основ християнської етики.2010

- Програма курсу Історія рідного краю для ЗНЗ

- Програма курсу Людина і світ 11 кл. Профільний рівень

- Програма курсу Людина і світ. Рівень стандарт, академічний.



Адреси блогів та матеріалів учасників районного етапу «Учитель року-2016» у номінації «Історія»

Блог Пінчук Ірини Григорівни;
Блог Гогоц Тетяни Володимирівни;
Блог Мисько Світлани Миколаївни;
Блог Діжурко Олени Адамівни;
Матеріали Юшкевич Юлії Олександрівни.

Підтримаємо своїми відгуками конкурсантів!


Районний семінар-практикум учителів суспільних предметів з формування медіакомпетентності

Той народ, який першим реалізує можливості 
цифрових комунікацій і веде їх до навчальної методики, 
очолюватиме світовий освітній процес.
(Гордон Драйден, американський педагог)

У середу, 18 листопада 2015 року, у приміщенні КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» відбулося засідання районного семінару-практикуму учителів суспільних предметів з метою окреслення актуальних сучасних науково-методичних підходів до формування медіакомпетентності на уроках суспільствознавчих дисциплін та позакласній роботі в контексті оновлення змісту історичної освіти з теми «Формування медіакомпетентності на уроках суспільствознавчих дисциплін та позакласній роботі у контексті реалізації нового Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти». Під час теоретичної частини відбулися виступи (з використанням мультимедійних презентацій):  «Підвищення професійної та медіакомпетентності вчителя як показник його здатності до здійснення медіаосвіти школярів» (Пікнер Т. М., методист КУ РМК); «Формування психологічного захисту школяра від маніпуляцій та агресії з боку мас-медіа і розвитку інформаційної культури» (Твердун Т. М., психолог Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2), «Про проведення ДПА учнів у системі загальної середньої освіти у 2015-2016 н. р. («ЗНО. Історія України (підсумки та перспективи)» - за матеріалами представника ЛРЦОЯО С. Б. Хамуляка)» (Пікнер Т. М., методист КУ РМК). Учителі – суспільники Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Гогоц Т. В. та Дука С. В. провели презентацію рідної школи, власного досвіду роботи та забезпечили практичну частину семінару, показавши: фрагменти відеоуроків - «Залізний вік на території сучасної України. Кіммерійсько-Скіфський світ» (6 клас), «Географічні назви в історичній науці» (5 клас),  «Українські землі в першій половині XVІІ ст. (повторювально-узагальнюючий урок)» (8 клас), - Т. В. Гогоц; відео правового «Брейн – рингу» (9-10 класи) (С. В. Дука) та презентацію роботи МАНУ – Конончук Анастасія, 11 клас (науковий керівник Дука С. В.). Учитель суспільних предметів Висоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Л. Й. Діжурко поділилася своїми враженнями та унікальними фотокадрами від подорожі на Десятий щорічний навчально-методичний семінар з історії Голокосту в Європі для викладачів українських шкіл у "Яд Вашем" (Єрусалим, Ізраїль), на якому вона перебувала з 25 жовтня по 3 листопада 2015 року. Учасниками семінару-практикуму було проаналізовано нормативно-правову базу ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад, кункурсу «Учитель року - 2016», затверджено проект методичних рекомендацій.

                         

Тетяна Пікнер, методист КУ РМК


Учителі предметів духовно-морального спрямування працювали над питанням розвитку творчих здібностей учнів

11 листопада 2015 року у приміщенні Дубровицького районного методичного кабінету було проведено районний семінар-практикум учителів предметів духовно-морального спрямування з теми «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках предметів духовно-морального спрямування і їх вплив на якість навчання».    Учасникам було проаналізовано нормативно-правове забезпечення курсів духовно-морального спрямування (Пікнер Т. М., методист КУ РМК); присутні слухали виступ з досвіду роботи (з використанням мультимедійної презентації) Кузло А. Л., учителя Лісівського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ» з теми «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання ситуативного навчання на уроках основ християнської етики, дивилися та аналізували фрагменти відеоуроків з основ християнської етики Алли Леонідівни Кузло, отримали для використання у роботі  різнотипний дидактичний матеріал від учителя основ християнської етики Висоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, керівника семінару-практикуму Постоєвої Світлани Миколаївни. 

         

Тетяна Пікнер, методист КУ РМК


 

Обласний семінар з розвитку професійної компетентності вчителів суспільних предметів

   Сучасна школа потребує вчителя нового типу, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища і факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність.
   „Відкрити у кожній людині творця, поставити її на шлях самобутньо-творчої, інтелектуально-повнокровної праці – це завдання стає нині першочерговим у практичній роботі школи”, - писав свого часу В. О. Сухомлинський.
   Тобто сенсом та метою освіти є постійний розвиток людини та її становлення. Тому 16 жовтня 2014 року на базі РОІППО для районних, міських методичних кабінетів, центрів відбувся off-line обласний семінар з теми «Розвиток професійної компетентності вчителів суспільних предметів у контексті реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», у якому взяли участь педагоги нашого району.
   З метою окреслення актуальних проблем і сучасних науково-методичних підходів до формування професійної компетентності вчителів суспільних дисциплін у контексті реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, завідувач кабінету суспільно-гуманітарних предметів РОІППО Фурман В. К. розкрила питання «Професійна компетентність вчителя суспільних предметів – важлива складова суспільствознавчої освіти у контексті реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Пишко О. Л., методист кабінету суспільно-гуманітарних предметів РОІППО - «Сучасні науково-методичні підходи до проблеми професійної компетентності вчителів суспільних предметів», Мельник Ю. В., завідувач кабінету-центру практичної психології та соціальної роботи РОІППО – «Психологічна  компетентність вчителя як складова його професійного іміджу», Пікнер Т. М., методист КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» - «Шляхи формування професійної компетентності вчителів суспільних предметів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Деменко Т. М., заступник директора з методичної роботи Дубровицького НВК «Ліцей – школа» - «Підвищення професійної компетенції учителів суспільних дисциплін в умовах модернізації освітньої системи», Кедрук В. П., учитель суспільних предметів Дубровицького НВК «Ліцей - школа» - «Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя суспільних предметів засобами ІКТ у професійній підготовці вчителів суспільних предметів», Степанюк О. І., учитель суспільних предметів Колківського НВК «ЗОШ І – ІІІ  ст. - ДНЗ» - «Продуктивна компетентність вчителя суспільних предметів як складова формування компетентної особистості». До практичної частини семінару було також подано матеріали (відеофрагменти уроків, презентація, матеріали з досвіду роботи) Рабешко Г. О., учителя історії та правознавства Селецького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ», досвід якої з теми «Формування критичного мислення на уроках історії та правознавства» вивчено на рівні району.
   Професійна компетентність - це мистецтво, яке повинно постійно удосконалюватись. Адже виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель.  

 

Тетяна Пікнер, методист КУ РМК

 


 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz