Четвер, 19.10.2017, 12:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчителю мовнику


 Компетентнісно зорієнтоване навчання – в практику школи

     На виконання плану роботи Рівненського ОІППО 4 травня 2017 року на базі інституту відбувся науково-практичний семінар методистів української мови і літератури з теми «Компетентнісно зорієнтоване навчання української мови і літератури» (досвід роботи вчителів-словесників Дубровиччини). 

     Учасники заходу обговорили особливості вивчення української мови і літератури в умовах реформування освіти, зокрема розглянули проблему формування компетентнісно орієнтованої особистості школяра засобами мови і літератури. ...Читати далі »

     


 Навчаючи - учусь

      Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо, перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.
      28 лютого 2017 року на базі Берестівського НВК відбувся районний семінар-практикум учителів німецької мови з теми «Формування умінь аудіювання та говоріння – нові методичні ідеї для занять німецької мови та використання онлайн-ресурсів на діяльнісно-орієнтованому занятті німецької мови». Продовження тут...


Всеукраїнський конкурс з українознавства "ПАТРІОТ"

- Лист

- Заявка


Методичний кейс учителя української мови

Семінар-практикум 20.02.2017

Концепція Нова українська  школа

- Методичні рекомендації  МОН У  Основна і старша школа

Програма МОН Українська мова 10-11 кл. зі змінами

Програма МОН 10-11 клас Українська література

Результати ЗНО Українська мова і література

- Рекомендації РОІППО 2016 - 2017 н.р. 

- Програми і методичні рекомендації!

- Інструкція з ведення ділової документації;
- Зразок заповнення сторінок журналу з української літератури;
- Концепція національно-патріотичного виховання;
- Програми гуртків, факультативів, спецкурсів;


 

Методичний кейс учителя іноземної мови:

- Ключові зміни до програми АНГЛІЙСЬКА МОВА 1-4 класи

- Програма. Іноземні  мови 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів;

- Концепція Нова українська  школа

- Критерії оцінювання Початкова школа

- Методичні реком. МОН Іноземні мови

- Методичні реком. МОН початкова ланка іноземна мова

- Результати ЗНО Німецька мова

- Результати ЗНО Англійська мова

- Методичні рекомендації МОН України щодо вивчення іноземної мови у 2015-2016 н.р.;
 

 



 

Готуємося до ЗНО

   

21 грудня 2015 року на базі КУ "Дубровицький районний методичний кабінет" відбувся навчальний семінар учителів української мови і літератури з теми "Використання тестових та мультимедійних технологій у процесі навчання та контролю як важливий етап підготовки учнів до складання ЗНО з української мови і літератури".
   Мета семінару: підвищити фаховий рівень учителів   української мови та літератури з питань змісту, структури, видів тестових завдань, використання мультимедійних технологій та перевірки відкритої частини робіт учасників ЗНО з української мови та літератури.
   Методист РМК А.П.Цибульська проаналізувала зміст, структуру та рівень виконання тестових завдань з української мови та літератури учасниками ЗНО у 2015 році, використавши презентацію Климець Ірини Юріївни, методиста з української мови та літератури Львівського РЦОЯО,  окресливши перспективи зовнішнього незалежного оцінювання на 2016 рік: українська мова та література. Значна частина семінару була приділена аналізу та критеріям оцінювання відкритої частини робіт учасників ЗНО. Учитель української мови Залузького НВК Котяш Лариса Опанасівна, яка чотири роки поспіль є екзаменатором по перевірці власного висловлювання учасників ЗНО,професійно провела навчання з учасниками семінару. Учителі працювали з текстами, аналізували їх структуру, зі схемою оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю. 
   Одним із актуальних завдань є  використання мультимедійних технологій для оцінювання навчальних досягнень школярів та підготовки до ЗНО.
   Ефективними в цьому плані є комп’ютерні програми для тестової перевірки знань, умінь та навичок із завданнями різних форматів: одна правильна відповідь із чотирьох запропонованих, множинний вибір, установлення відповідності. Застосування такого тесту з метою контролю, повторення вивченого матеріалу чи в процесі підготовки до ЗНО дозволяє не лише всебічно й глибоко перевірити вивчене, внести відповідні корективи, а й формує вміння працювати. Учасники семінару поділилися досвідом укладання тестових завдань та  мультимедійних презентацій до них. Учитель української мови і літератури Залузького  НВК Котяш Олександр Іванович продемонстрував цікавий підбір матеріалів ( відеофільм, презентацію) до вивчення життя і творчості П.Г.Тичини. 
   Обговорення актуальних питань завершилося відповідями на запитання учасників навчального семінару та виробленням методичних рекомендацій.

   

Методист КУ РМК                                      А.Цибульська 

Матеріали навчального семінару по підготовці до ЗНО з української мови та літератури


 

Методичний кейс учителя українознавства:

Програма вивчення курсу за вибором «Українознавство» в 2015-2016 навчальному році;
- Методичні рекомендації щодо викладання українознавства у 2015/2016 навчальному році;

- Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українознавство 5-12 класи;
- Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українознавство 1-12 класи;
- Роль курсів за вибором в організації допрофільної підготовки і профільного навчання;
- Адреси сайтів, де можна знайти українознавчий матеріал.



Методичний кейс учителя зарубіжної літератури та російської мови:

- Матеріали Фестивалю "Інновація-2016"

- Зміни до навчальних планів;
- Презентації до уроків;
- Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання;
- Вимоги до оцінювання учнів (2013 рік);
- Зразок календарного плану на 6 клас;
- Зразок заповнення сторінки класного журналу;
- Інструкція та рекомендації до ведення класного журналу учнів 5-11 класів;
- Роль курсів за вибором в організації допрофільної підготовки і профільного навчання (теорія);
- Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури і російської мови у 2014-2015 н.р.;
- Методичні рекомендації МОН України про вивчення предметів 2015-2016 н.р.;
- Наказ відділу освіти від 24.06.2014 року №257 "Про стан викладання, методичного забезпечення, з’ясування рівня  навчальних досягнень учнів із  світової літератури  в загальноосвітніх закладах  району";
- Наказ МОН України № 585 від 29.05.2015 Про зміни до навчальних програм;
- План-графік методичних заходів з вчителями зарубіжної літератури на 2015-2016 н.р.;
- Про структуру 2015-2016 навчального року;
- Програма світова література, Ніколенко. 5-9 класи. 2013 р.;
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання варіативної складової зі світової літератури у 2015/2016 н.р.;
- Структура методичної роботи з учителями зарубіжної літератури.


Матеріали семінару вчителів іноземних мов "ДПА - 2016"

Матеріали, доступні для завантаження:

ДПА - 2016;

Інформаційний лист  ДПА -2016;

Посилання на сайт МОН;

Міжнародна програма eTwinning Plus;

Go Clobal.

Шаблони для творів:

muster aufsatz  schreiben;

muster briefe deutsch;

shablon zno essay english;

writing letter shablon zno.

 

 


Урок – це творчість учителя

   21 квітня 2015 року  в актовій залі районного ЦПО  зібралися учасники семінару-практикуму вчителів англійської мови , які навчають молодших школярів. Педагоги відчували потребу у створенні  формату нового уроку, що відповідає сучасним  вимогам суспільства. Тому темою семінару-практикуму було «Підвищення ефективності та якості уроку англійської мови як один із головних напрямів забезпечення результативності навчання в початковій школі». Урок – це той вид педагогічної діяльності, де можна реалізувати всі види творчої діяльності, методичної роботи і здібності вчителя. Одним із важливих принципів є комунікативна спрямованість навчального процесу  на уроці. Актуальним завданням сучасного уроку є створення умов для формування критичного мислення, рефлексії, психології досягнень і навичок саморозвитку. Що ж необхідно вчителю, щоб здійснювати навчально-виховний процес на рівні сучасного методичного стандарту? 

   Продовження тут...


Майстер-клас Малгожати Гедлек


   Учителі німецької мови Дубровицького району 1 квітня 2015 року зібралися у Дубровицькому НВК «Ліцей-школа» на зустріч із лектором фонду Роберта Боша (Німеччина) Гедлек Малгожатою. Педагоги були не слухачами, а в ролі учнів. Цікавою, інтенсивною і продуктивною тривала робота в групах. Адже вчителі отримали різні види завдань, які можна буде використати на уроках німецької мови. Кожна група поділилася результатами виконаної роботи. Від спілкування з носієм мови педагоги отримали не тільки користь, але і величезне емоційне задоволення. Комунікабельність, щирість, позитивні емоції Малгожати сприяли ефективному взаєморозумінню.

   Продовження тут...


Формуємо сучасного учня-читача

    Учителі-словесники 23 лютого 2015 року на базі КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» провели засідання семінару-практикуму з теми "Робота  з художнім текстом на особистісно зорієнтованому уроці української літератури". Семінар відкрила методист районного методичного кабінету А.П.Цибульська, яка закцентувала увагу на актуальності проблеми. У державних документах у галузі освіти - Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти, Концепції літературної освіти, -  розроблених із метою вдосконалення системи шкільної освіти, зазначено, що головною метою вивчення української літератури є засвоєння учнями основних художніх цінностей, створених засобами мистецтва слова. 

Продовження тут...


Кабінет виховної роботи, позашкільної освіти, захисту прав дитини, дисциплін художньо-естетичного циклу та фізичного виховання РОІППО висловлює щиру подяку за впровадження українознавства та реалізацію українознавчого принципу у зміст предметів базового компонента освіти, за організацію і проведення обласного семінару для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів, які координують питання навчання українознавства, з теми «Актуальні питання викладання українознавства в ЗНЗ» методисту КУ «Дубровицький районний методичний кабінет» Дубровицької районної ради Цибульській А.П., педагогу-організатору Лютинського НВК «ЗОШ І−ІІІ ступенів-ДНЗ» Рабешку О.М., учителю початкових класів Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів Букайло У.А., учителю українознавства Берестівського НВК «ЗОШ І −ІІІ ступенів-ДНЗ» Красько В.Г..
Сподіваємося на подальшу плідну та творчу співпрацю!

З повагою, Мінакова Н.Г.


До уваги учителів!!!

        Згідно Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів (наказ Міносвіти і науки від 23.06.2000 № 240) календарне планування навчального матеріалу здійснюється учителем безпосередньо у навчальних програмах.  Можна користуватись також окремими брошурами, виготовленими на основі навчальних програм. На основі календарних планів вчителі розробляють поурочні плани, структура і форма яких визначається ними самостійно. Поурочними  планами  для вчителів можуть слугувати також методичні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України.   Під час розроблення календарних планів вчитель може на власний розсуд використовувати резервні години – планувати проведення лабораторних, практичних, контрольних  робіт, семінарів, засідань «круглих столів» тощо.
Календарно-тематичне планування – це розподіл у часі окремих уроків із врахуванням кількості годин, що визначаються програмою на кожну тему, кількості тижневих годин (визначених навчальним планом) і розкладу занять. 
     Планування розробляється вчителем на кожний клас у відповідності з навчальною програмою та вимогами Державного освітнього стандарту. У разі викладання предмету у кількох класах (паралелі) дозволяється загальне планування для класів паралелі.
     Ступінь розроблення календарно-тематичного планування є критерієм професіоналізму вчителя. Тому у плані вчитель визначає послідовність вивчення окремих питань теми, відбирає зміст, продумує систему уроків навчання, повторення, закріплення і форми контролю.
     Календарно-тематичний план учителя має включати такі розділи:
1)    титульний аркуш, де зазначено найменування освітнього закладу; назву документа (календарно-тематичне планування); назву предмета (повинна відповідати назві предмета в робочому плані навчального закладу); навчальний рік; клас (класи); прізвище, ім'я та по батькові вчителя.
2)    На титульному аркуші повинні бути записи: «Розглянуто на засіданні  предметної кафедри вчителів (методичного об’єднання) – протокол № … від …»; «Погоджено: заступник директора із навчально-виховної роботи»;
«Затверджено: директор навчального закладу: (дата затвердження)».
3)    Навчально-методичне забезпечення навчального плану включає наступні відомості:  річна кількість годин; кількість годин на тиждень згідно з програмою; планова кількість самостійних (практичних) робіт; реквізити програми; навчально-методичні комплекси.
4)    Календарно-тематичне планування повинно обов'язково включати номер і дату проведення уроку, зміст (тему) уроку, примітку.
5)    Графа «Зміст (тема) уроку» включає: загальні назви теми; кількість годин, відведених на вивчення даної теми; теми кожного уроку;контроль по завершенню вивчення даної теми.
6)    У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчителем у процесі роботи з даним тематичним плануванням (використання додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, різноманітні форми роботи на уроках, індивідуальна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип провідної діяльності учнів на уроці, види уроків тощо).
7)    Зміст плану навчального курсу повинен відповідати змісту програми, за якою ведеться навчання.
  Вчителі мають право користуватися планами на друкованій основі, а не писати їх «від руки»,  допустимою є також  календаризація у програмах. 
   Також вчителі можуть користуватися друкованими  посібниками з  календарно-тематичного планування за умови, що вони   відповідають  навчальним програмам і оформлені згідно викладених вимог.


 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz